Logo on osa ettevõtte või kaubamärgi visuaalsest identiteedist (CVI – corporate visual identity). Logo on graafiline element, mida kasutatakse ettevõtte või toote visuaalse tunnusena.
Logo koosneb sõnamärgist (nimest) ja/või logomärgist. Sõnamärgina kasutatakse enamasti firma või kaubamärgi nime ning logomärk annab tihti vihje tegevusvaldkonnale või väljendab iseloomuliku tunnust.
Lisaks võib logole juurde lisada ettevõtte tunnuslause.
Stiiliraamat ehk visuaalse identiteedi kasutusjuhend on abiks reklaammaterjalide koostamisel disaineritele, trükkalitele jne. Stiiliraamat (brandbook) määratleb logo, värvide, kirjastiilide (font), graafiliste elementide, fotode ja graafika jne kastuse põhimõtted. Kõik need elemendid kokku moodustavad inimese peas visuaalse kuvandi brändist või ettevõttest.
Stiiliraamatusse lisatakse juhendid logo ja ka fotode kasutamise kohta ettevõtte reklaamtoodetel ja kodulehel.